Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Pages

Saturday, March 31, 2012

Terbinanya Sebuah Lagi Masjid...

Sedih, semalam tak dapat tgk Sahabat yang disayangi melalui salah satu perkara paling membuat jantung bergerak aktif, -bernikah...
tapi tak pe la, dapat dtg majlis dia pon dah OK...
Tak sangka, dapat jumpa dayah dgn ehan.. dah lama tak jumpa diorg, especially dayah. Dulu kitorg floormate masa first year.
crown Ajai senget. Hehehe...
dengan Dayah yg cantik, putih berseri...
Sekalung TAHNIAH buat sahabat yang dikasihi, Siti Hajar Binti Mohamad Samsudin, kerana telah bergelar seorang Puan. Semoga bakal memperoleh zuriat yang sama-sama berjuang demi agama bukan hanya untuk dunia, malah lebih untuk akhirat...
Terima Kasih Sahabat kerana sudi berusaha untuk mentarbiyahkan aku. Walau ku rasa usahamu belom betul2 berjaya sepenuhnya, namun kau telah menerbitkan kesedaran kepadaku. Walau aku belum mampu menjadi muslimah sepertimu, namun InsyaAllah aku mempunyai cita-cita ke arah itu...
Semoga kau sentiasa berbahagia sahabat...
Perkenalkan, ini emak aku ye...
Balik dari jemputan, kitorg try masak laksam. First time buat, menjadi la jugak walau tak mcm org jual.. Meriah betol bila mak cik-mak cik aku join menggulung tepung tuk laksam tuh...

No comments:

Post a Comment