Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Monday, March 12, 2012

Cuti Hujung Minggu

Cuti weekend semalam balik rumah su'aidah kat telok panglima garang. Aku memang slalu balik rumah dia. Dah jd mcm rumah kedua. Dapat jumpa Umar Sa'id yg sgt comel.Tak sangka dapat jumpa Wa. Kitorg bukan kenal sgt pon, tp dulu kitorg pernah survive kat Sabah sama2.
Hari ahad hari untuk mengukur tanah. Su'aidah & Megat bawak aku gi Taman Botani Putrajaya.
Payung tu hiasan je ye. Hari x ujan pon. hahaha
Berlakon je tu. Hahaha
Alololo....
Sedondon...

1 comment: