Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Saturday, February 18, 2012

Agar2 kastard dgn karamel...

Smalam ternampak resepi puding karamel tanpa telur. Cuma pakai serbuk agar2, tepung kastard, susu cair dan semestinya air serta gula...
Mcm best je sbb aku pon x brapa minat sgt puding karamel yg rasa telur tu. Lg pon resepi yang ni tak payah susah2 nk kukus. Gaul dlm periuk atas api, tuang dlm acuan, sejukkan. Dah bleh makan.Bising jugak mak aku sbb aku curi susu cair dia.
Sementara nk tunggu dia sejuk, aku tidur sekejap.
Tgk2 mak dgn abah aku dah merasmikan dulu...

No comments:

Post a Comment