Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Pages

Friday, January 06, 2012

Musim Adaptasi novel...

Semalam terlepas tengok gemersik kalbu...
So cari la kat youtube...
Lepas habis tgk gemersik kalbu, terpandang tajuk bicara hati...
Hah!!!... bicara hati pon dah jadi drama...

Mcm musim pulak... baru lepas movie ombak rindu keluar panggung, gemersik kalbu pulak muncul kat TV3, kemudian bicara hati pulak tayang kat astro... lepas ni novel apa pulak agaknya...

Tertanya-tanya jugak aku, adakah ini termasuk dlm strategi pemasaran alaf 21?
Sbb secara peribadi, dulu aku memang gila dgn alaf 21. Sampai aku akan tick dalam katalog novel alaf 21 tu novel mana yg aku dah ada supaya senang aku nk aim novel mana plak nk bli lepas ni...
Tp sekarg, aku dah x brapa minat sgt dgn alaf21, perhatian aku dah beralih ke Jemari Seni dan Kaki novel... Mungkin sbb skarg aku lebih suka bacaan yg agak santai, sbb bg aku, novel2 lama alaf21 agak berat... Banyak sgt emosi yang mengganggu...
Jemari Seni pula lebih menekankan novel bersahsiah.. aku suka...
Ye lah, umur dah meningkat, kesedaran pon kene lah bertambah...
Kaki Novel punya crita pulak lebih relaks... crita pasal org kebanyakkan mcm aku ni... Yg tak de harta berjuta2, x de rumah banglo, x de kereta besar...

Berbalik pada 'Adaptasi', stakat baru tgk first episod bicara hati, mcm garapan bicara hati lagi best dr gemersik kalbu... Tp, blom sampai penghujungkan, masih terlalu awal nk buat penilaian...
Yang x bestnya skarg ni, bicara hati tu tayang kat astro... aku ni mana la ada astro... Nk mengharapkan youtube, line internet bukannya sentiasa OK...
Lgpon, bukan senang2 uploader nk upload, nnt kene saman sbb cubaan mencetak rompak, naya je... Kesian kat diorg... Walau apapun, terima kasih buat yang selalu mengupload drama2 n movie2 kat youtube tu... Jasa korang amat dihargai...

No comments:

Post a Comment