Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Pages

Monday, January 09, 2012

Aku Tanpa Kerja...

Dah lebih seminggu aku tanam anggur yg confirm x de hasil...
Rasa 'pelik'...
Nk kata gembira, sebenarnya aku sedih...
Nk kata aku sedih, tp aku relaks je...
Nk kata aku relaks, dlm kepala otak serabut...
Kesimpulannya aku sgt x selesa dgn perasaan ini...

"Percutian" yg agak membebankan...
Tp alhamdulillah, dlm masa yg sama ada yg sudi meringankan beban tu...
Thanks Fito Chan n Sabi Cuk...
Memenuhi hariku dgn mengusir perasaan x enak...
Menjauhkan aku dgn kesepian...
Menggembirakan aku dgn perhatian...
Membawa aku jauh dari kesorangan...

Luv U girls...

No comments:

Post a Comment