Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Pages

Thursday, September 01, 2011

Hadiah Berharga

Hari ni hari raya ke-3..
Masing-masing masih dlm mood raya...

Tahun ni aku tak rasa sgt suasana hari raya sbb aku raya sorg2 kat rumah.
Family yg lain sume balik kampung...
But its OK.... not a big matter for me...
Lgpon diorg dah selamat balik sini ptg td...
Alah, bukan lama sgt pon diorg kat sana...

Cerita hari ini agak menggembirakan...
Sbb aku dpt birthday present in advance...
THANK YOU my Beloved friend, Fithil Qarib...

Aku ni sbenarnya orgnya biasa2 aje...
Tak pernah pon bli barang branded ni...
X mampu... Even ada less pon akan fikir 2 or 3 kali.
Tp kalo dah discount sampai harganya mampu dimiliki, aku rembat la. hehehe

But today aku rasa sgt terharu sbb first time aku dpt beg harga dia RM 299.00
Rasa mcm nk nangis pon ada...
hahaha... macam lawak.
Org lain dah melambak koleksi beg Polo harga 3 4 ratus, aku je yg jakun baru dpt beg branded... Tp x kisah lah, aku ni budak kampung je, bukan anak org kaya, x banyak duit mcm diorg... Memang sepatutnya aku jakun...
Thank Fit sbb bg aku peluang untuk memiliki sesuatu yang ber"harga"... hehehe


No comments:

Post a Comment