Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Pages

Monday, September 19, 2011

Ulang Tahun Kelahiran

Today is my birthday...
Yey, its my bday...
Alhamdulillah,
Allah masih bagi aku peluang untuk melihat dunia,
masih bagi kesempatan untuk bertaubat,
masih bagi kekuatan untuk beramal,
masih bagi nyawa untuk terus hidup...
Terima kasih ya Allah....

huhuhu...
bertambah lagi umurku, tp tiada peningkatan dalam carta kehidupan...
kerja untuk meneruskan hidup di dunia -> belum boleh dibanggakan
amalan untuk bekalan akhirat -> seperti semakin merosot

Ya Allah...
tambahkanlah imanku dan iman ahli keluargaku, iman saudara maraku, iman sahabat, rakan dan temanku serta iman kenalan-kenalanku agar aku dapat terus hidup dengan sentiasa beriman kepadaMU lantas membawa aku dan mereka ke syurga...

Ya Allah...
hindarilah aku, ahli keluargaku, saudara maraku, sahabat, rakan dan teman serta kenalan2 ku dari melakukan perkara keji dan mungkar agar aku dan mereka dapat menghindar dari dosa dan neraka...

Sesungguhnya Engkaulah yang Maha Pengasih Dan Penyayang...

Hari ini juga hari pertamaku bekerja di tempat baru...
Semoga dipermudahkan segala urusan...

No comments:

Post a Comment