Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Sunday, April 15, 2012

Air...

Hari ni sehari aku tak mandi... Muahaha... Masam giler...
Ingat aku saje suka2 ke membiarkan diri aku menyerupai kambing?
(Tapi kadang2 memang pemalas nk mandi pon)
Oh tidak...
Aku tak mandi sbb SYABAS bermasalah... jd bekalan air tak dapat sampai ke paip dlm rumah sewa aku tu... Kepala paip rumah aku tu kering dgn air.
Air yg ada cukup2 untuk perkara2 penting je...
Menginjak waktu asar, paip dah mula menunjukkan tanda2 menggembirakan. Cepat2 aku membersihkan diri. Disebabkan had laju air tu masih sgt kecil, aku amik keputusan tuk tadah je siap2. Takut esok pagi tak gi kerja aku sbb tak bleh mandi.
(Tapi aku terpikir jugak, kalo betol esok tak de air lagi, aku akan mandi kat toilet ofis jer. Muahahaha...)
Rasa mcm rewang lepas kenduri pon ada jugak sbb aku duk membasuh pinggan dlm bilik air. Dah tu, cuma paip dlm bilik air je yg kluar air, terpaksa la...

No comments:

Post a Comment