Yang Sebenarnya...

Blog ini terhasil tanpa tujuan dan matlamat yang jelas.
Sekadar memenuhi kehendak hati tanpa pertimbangan akal fikiran yang waras.
Tiada apa yang hendak diutarakan, diketengahkan dan dikupas.
sekadar perkongsian apa yang rasa hendak dikongsi...
sekadar luahan apa yang rasa hendak diluah...
sekadar catatan apa yang rasa hendak dicatat...

Pages

Friday, March 16, 2012

Jumaat yang panjang

Hoorey... Hari ni aku x kerja... TAPI...
Huhuhu, sedey sbb x de gaji. Biasa la, gaji ikut hari bekerja, x kerja, x de la gaji...
Tak pe la, lgpon aku still x sihat. Jd x de la aku dtg ofis makan gaji buta.
Su'aidah kata aku mengigau sepanjang malam. Tapi aku rasa aku lena je.
Sampai takut dia. Hahaha. Kesian... Maafkan saya cik Su'aidah, saya x sengaja...
Apa yg aku buat sepanjang hari??? Apalagi, tido la.
Beres je hal2 surirumahtangga, lepak2 tgk TV sambil lelap mata. Nak packing tuk esok gi PD pon malas.
Siang dah banyak tido, malam susah plak nk tido. Disebabkan weekend ni akan sangat penat, so iron baju siap2 tuk next week.
Hehehe...
Terasa mcm nk kerja kat kedai dobi... =p
cuba kira brapa pasang aku iron... (-,-)v

No comments:

Post a Comment